Adventure in Town

Det är väl dags att uppdatera den här sidan. =P

Idag har jag varit ute hela dagen lång. Hade tid hos hudläkaren. Same old, same old. Hon gav mig recept på nya krämer och piller. Var 10 minuter försenad och gubben som jobbar hos Alina (han som beställer tider och sånt) tjatade om hur sen jag var..I mean come on, 10 minutes? BIG DEAL! Anyways, when that ordeal was over I decided to head for some much needed shopping.

Köpte ett par jeans. Very sexy looking I might add. Jag är så kräsen asså..prövade 7 olika sorters jeans innan jag bestämde mig. Tjejen som stod i provrummen blev nog less på mig. Going back and forth, back and forth. HAHA.

Sen blev det dags att köpa några toppar. Det finns så fina toppar i affärerna. Ville ha alla. =( But no can do. GRRR. Måste köpa nya skor snart..och en ny jacka. Men det får bli nästa gång. Måste spara mina pengar till nya kursböckerna som vi kommer behöva.

Lektionerna börjar på Tisdag. Äntligen. Det kommer vara kul att se alla igen. I wonder how they spent their summers? Säkert rest runt hela världen. *suck* Hoppas det finns nya snygga killar i kursen.  =P

Kollade på Barcelona - Sevilla. Asså guuuuuuuuuuud...dom vann Champions League förra året men idag spelade dom kasst. Fattar inget. Dom förlorade med 2-0...och Ronaldinho suger ju. He's too overrated. *rolleyes*

Nu ska jag sluta babbla om inget och göra lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback