First EVER entry

Hej på er.

Nu ska jag fan ta och skriva mitt första inlägg här på bloggen.

Har inte hänt så mkt här hos mig. Har mest varit hemma och segat. Men, men. Sommarlovet tar ju slut snart och då kmr jag inte vara hemma lika mycket. Vill sega så mkt det går..innan the real deal starts again. *suck*

Har upprop 29 Augusti kl. 10.00. Vi får scheman dagen efter eller ibland brukar det ta några dagar för dom att fixa skiten.

Did you guys see the football match yesterday? WHAT A DISASTER. Uhhhh...skäms så mkt...skrattade mest åt hela grejen. We'd be lucky to get to the Euro Cup. Iofs så fanns inte Ljungan, Zlatan, Isaksson och Mellberg där, men, men. Vi får se hur det går i September.

Nu ska jag duscha...sen vet jag inte. Kanske sitta här eller titta på tv? It depends on my mood.

Peace Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback