Food and Clothes

Hey there.

Nu är det bara en vecka kvar tills jag börjar universitetet. Alla andra börjar imorgon so I have an extra week of relaxation. YIPPIE! Måste, måste, måste ut imorrn och köpa lite nya kläder. Jag vill ha nya jeans och några nya toppar. Har redan för mkt kläder but it's never too much when it comes to clothes.

Uuhh...min mage kommer explodera. Har precis ätit. Jag försökte laga mat idag men det gick inte vidare.
 Mamma hjälpte mig förstås men jag suger på att laga mat. GRRR. Fattar mig inte på Jamie Oliver med sina dreggel-läppar (det ser ju alltid ut som om han dregglar haha)...han är så himla bra på att laga mat. Maybe I need some cooking lessons from him. Skulle det inte vara roligare och lättare att vara gift med en kock istället? LOL

I just saw these brand new pictures of Ian. HOT DAMN. He's GORGEOUS.


img116/7835/peoplem1xn6.jpg


img244/3627/peoplemuy2.jpg

Han passar i mörkt hår. *swoon*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback