Look who's back in town. LOL

Jaaa!

Nu ska jag försöka uppdatera min blogg iaf. hehe. Ewe you can stop nagging me now.

Vad ska jag skriva då? What's happened all this time? Nothing much, really. Är upptagen med uni och efter det så går jag och tränar. Man har inte tid till annat ju. Bleeh. This really sucks. Ibland orkar jag inte plugga längre men nu när jag är halvvägs där så är det ingen ide att sluta.

Idag måste jag verkligen sitta ner och skriva jul hälsningar. Har massa kort att skicka runt världen. 2 go in Italy and one goes to Germany and another goes to Serbia..haha..har typ kompisar över hela världen ju. It'd be fun to visit all of them some day. =P Gaah...vad ska man skriva på julkort? Fattar inte...är inte bra på sånt. I mean...nowadays ppl use emails and SMS. Har glömt hur man skriver brev/vykort. HAHAHA.

Bayern München ska möta Real Madrid i Champions League. Fatta!!! Jag har slagit vad med en irriterande kille att FC B kmr vinna. They have to win because they rock and besides - my hottie plays in that team. *dreglar över Roque*

Nu har det snöat lite...is it going to be a White Christmas after all? =O *kollar ut ur fönstret*

Saker som jag MÅSTE göra tills Tisdag;

- skicka julkort/julklappar
- skicka pengar till U.K (ska köpa en fotbolls tröja)

Doesn't sound much but believe me, it is!! *panic attack*

Nu ska jag försöka skriva lite julkort. *ASG* Wish me luck.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback