Tråk

Hola!

Har inte mycket att skriva idag men nått blir det iaf. Har köpt alla julklappar och skickat alla vykort. Everything is done and it feels sooooo good. Äntligen kan jag andas lugnt..haha. Har jullov också. Not a long one but still...better than nothing at least. Nu ska jag bara sova och sega runt. =P En kompis kommer hem till Stockholm (från Luleå). Har inte sett henne på länge så vi ska nog umgås lite. Gå på bio och sånt....she's my movie partner..haha. Var ute i stan igår och märkte att folk var typ hysteriska. Går hit och dit utan att kolla sig för...buying stuff like freaks and all that. All because of Christmas. BLEEEH. Haha..nu låter jag som Grinch. ;O

Aja orkar inte skriva mer.LOL Det här får duga. Nu ska jag städa mitt rum lite.

God Jul på er.

Isn't he hot? *dör* He's my future husband. =O


100551-31

Kommentarer
Postat av: Ewe

Fyfan va FUUUUUUL :O *SPYR*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback