Brasilien

Long time no see, eh?

Hade inte ork att skriva här faktist. ;P Men, men..better late than never.

Boy do I have news for you. Jag ska se Brasilien träna imorrn. Jag vann en bijett asså. OMGGG! So even though I didn't get the tickets for the match I can still see them. Fy fan vad roligt. Jag kmr se Ronaldinho spela och Kaka *dreggel* Det kan inte bli bättre än så.

Idag så stack jag och en kompis till Grand Hotel för att möta laget. Vi var framme vid kl. 10.00 (det stod på Aftonbladet att laget skulle checka in kl. 10.00) men de checkade in 1 timme tidigare. JÄVLA Aftonbladet som lurar en. GRRR. So I missed them...men vi väntade ändå. Tills kl. 15.00. Can you believe it? Fast det var massor av folk som väntade på dom så vi var inte ensamma. Alla drev med vakterna. *ASG* Dom ba; stå inte vid trottoaren men ingen brydde sig. Så fort vakterna hade gått så ställde sig folk där igen. Det var så jävla roligt. Alla drev med vakterna..hahaha. Serves them right. Vi fick inte gå in och vänta..det var faktist jätte kallt. Aja, jag såg iaf några kändisar. Jag såg Rafael Nadal (tennis spelaren) och Feliciano Lopez (tennis spelare) och massa andra tennis spelare. Hela hotellet kryllades av idrottsmän ju. It was fun though. Imorgon ska jag se träningsmatchen..I'll take lots of pictures then. YAAAY.

Feliciano Lopez (fan vilket dåligt kort grrr)
Feliciano Lopez


Rafael Nadal (dåligt kort..igen *suck* )
Rafael Nadal


En Brasiliansk fotbollsspelare vinkar från fönstret. *ASG*
100551-18


And meeee. *flin*
100551-19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback